Svar till JENNIFER

POSTAT AV: JENNIFER

Hej Michelle! 
Några frågor, hoppas jag får svar! 
1. Hur länge har du bloggat? 
2. I vilket program gjorde du din header? www. ?? 
3. Vart gjorde du dedär bildspelet? 
4. Vart hittar du din design? 
5. Hur gör man typ så att det står: Post it here på knappen? :) <3

Kramis <3

2011-09-29 @ 16:34:30 
URL: http://jennifotograf.blogg.se/

SVAR:
1. Sen jag gick i 3an
2. De finns ingen hemsida, jag laddade ner. GIMP.
3. picnik.com !
4. Asså vill helst inte att alla ska ha samma men kolla runt på bloggdesign.nu
5. Haha de är lite svårt att förklara men asså fråga nån annan eller kolla på google för ah suger på att förklara!
Puss & kram :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0