Hej på er

HEEJ
Idag var de skola som vanligt, onsdagar är en helt okej dag ändå.. Efter skolan så va jag på fotbollsplanen med Dana, Ludde, Fredrik, Jimmie, Theo, Axel, Malin ochnågra till.. Sen drog dana, hon skulle ha språk, malin drog hem också.. men då stog jag och prata med ludde, sen kom fredrik till oss. sen jimmie och sen alla andra killar och då satt vi i en klump typ och prata.. haha ensam tjej men de va kul ändå. Men drog hem runt 4 för va sjukt trött och mimmi skulle släppas ut.. Sen kollade jag på en film, den va jättebra!
Så nu sitter jag här och måste göra engelskan... b00ring.
Men går man i skolan så gör man, så vi hörs.. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0