Mys

Hej på er
Idag så har jag och mamma åkt till Nathalie & Martin för att hälsa på lite och fika och sånt. Åkte helt ofräsch & inget smink. Kändes lite sådär.. Men fick va så idag. Sen efter de åkte jag och mamma till Solna Centrum en snabbis och då köpte jag 2 spetströjor, ska lägga upp bilder på dom snart!
Efter de åkte vi hem och jag åt mat, jättegod mat!
Så nu sitter jag här i soffan med datorn och lyssnar på lite musik.. Men nu tänkte jag gå in till mitt rum och fixa lite saker och ta kort på sakerna jag köpte idag! Puss
HAHA längesen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0