Ny kategori

BÄTTRE SJÄLVFÖRTROENDE!
själv har jag sjukt dåligt självförtroende.. men jag tänkte skriva tips till er för att peppa er till bättre självförtroende. Gå inte runt och tänk såhär:
Tänk istället på dom bra sakerna med dig själv!
Ska försöka skriva bra saker minst varje vecka till er!
När man är runt 11-14 (nu ska jag inte säga ALLA, finns ju dom som är 15+ också osv) MEN DOM FLESTA. Tänker så sjukt mycket på utseéndet och ska hacka på sig själv och säga "åh va ful jag är" "har så fula ben" osvosv..
Vilket DU måste ändra på att tycka. om du säger så klart man blir ful då. Tänk på de bästa, sträck på ryggen och skit i vad dom andra säger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0