Trött..


HEJ!
Är tillbaks nu med bloggandet, känner att jag måste börja blogga nu..
Men iallafall, idag åkte jag&klassen till tekniska museet på morgonen, vi skulle spela in ett program där "the studio" där man pratar om nyheter osv.. superkul! Jag&Anna var dom som filmade allt, superkul! Vi åkte tillbaks hem vid 12 och kom tillbaks vid 1 eller nått. Då drog jag, malin, anna, alexandra, gabbi & några killar till fotbollsplanen å snackade lite.. sen började de hagla då drog vi tjejerna till täby c. jag köpte en chailatte på espresso house ♥ Sen drog jag och malin till dansen, satte på oss de vi ska ha på showen å så.. Så kom hem vid vart över fem. DÅ åt jag middag, åååååååååå vad hungrig jag va! SÅ GOTT!
Men japp.. kvällens planer:
♥ Fixa lite med bloggen
♥ Duscha
♥ Plugga lite SO
♥ Packa gympaväskan
♥ Äta nått..
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0