HAHA förlåååååååååt!

Jag har typ inte bloggat på 1 vecka? förlåt mig verkligen, bara blir så när jag inte har tid, har haft prov och allt sånt, kan berätta lite snabbt:
Söndag: Spa-kväll med therese, va med henne på dagen, sen bada vi i jacuzzi, hade ansiktsmask sen åt vi morötter&gurka i dipp och kollade på film och drack kiwismoothie!
Måndag,tisdag,onsdag,torsdag: Skola som vanligt, dans på måndagen och tisdag, onsdag gick jag hem där farmor var. torsdag följde jag med gabbi hem.
Fredag: Åkte till skolan men åkte hem efter en timme ungefär för fick migrän, mådde jätteilla, åkte hem igen och sooov.
Idag: Vilade och kollade på tv.. Slappdag verkligen!
-
Nu sitter jag och typ lyssnar på musik, är trött konstigt nog.. imorgon ska jag typ till nått centrum, sen kommer syrrorna över på middag på kvällen!
DE ÄR JU SPORTLOV NU! Och då ska jag och gabbi dansläger måndag, tisdag, onsdag! SKA BLI ASNAJS!
Sen ska vi typ åka skidor resten.. vi får se hur de blir! Men nu ska jag ut och äta men vi hörs.. efterååååt! Puss
hahaahaha bjuder på en drivbild! OMG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0