visste ni att..?

• Jag kan "super bass" låten (rappen)
• Jag sjunger varje dag & lyssnar på musik varje dag
• Jag har rätt dåligt självförtroende
• Jag kan dom flesta låtarna
• Jag är pigg och glad nästan jämt
• Jag går i musikklass
• Jag älskar Sollentuna Centrum
• Jag är en sparare på pengar xd
• Jag är allergisk mot nötter
• Jag är dålig på matte..
• Jag älskar att ta egobilder, de är kul
• Jag är LIVRÄDD för spindlar
• Jag är flummig rätt ofta men kan såklart vara seriös å så ibland också xP
• Jag älskar helger (vem gör inte de iof)
• Jag älskar min hund ♥

Kommentarer
Postat av: Ja..

• Jag kan "super bass" låten (rappen)

• Jag sjunger varje dag & lyssnar på musik varje dag



• Jag kan dom flesta låtarna



• Jag går i musikklass



• Jag är en sparare på pengar xd



• Jag är dålig på matte..

• Jag älskar att ta egobilder, de är kul

• Jag är LIVRÄDD för spindlar

• Jag är flummig rätt ofta men kan såklart vara seriös å så ibland också xP

• Jag älskar helger (vem gör inte de iof)

• Jag älskar min hund ♥



Allt det stämde, de tomma rutorna var det som inte stämde på mig xP

2012-02-25 @ 16:32:15
Postat av: Anonym som fan

Visste du att: du är sötast på jorden

2012-02-26 @ 22:24:22

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0