YE.

Hej. Nu är jag hemma från skolan och dansen och har ätit middag osv.. är de bara jag som har krångel med mobilen? Den är på "no survice" hela tiden.. hela familjen har så de är inte så skojigt för då kan man inta ringa. :(
Men iallafall.. Nu ska jag fixa min blogg lite, har gjort en ny header som är liknande men vill testa den och så..
-
Imorgon är de nationella prov i svenska. Känns rätt okej eftersom jag är bäst i de ämnet haha.. tro inte att jag är ego men jag är faktiskt de, för jag är dålig på matte och så haha..
MENIALLAFALLET så måste jag svara på frågestunden när jag har tid men inte idag tyvärr, ska plugga matte och läsa en bok, så duktig som jag är.
MEN NU SKA JAG FRAMFÖRALLT FIXA BLOGGEN OCH CHATTALATTA MED LUDWIG. hejdå puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0