Är på middag!

Hej på er! idag vaknade jag typ 12.. men ja jag fixade mig, lyssna på musik , åt frukost osv.. sen vid halv 2 åkte jag och mamma till Ikea en snabbis och köpte lite grejer och så.. sen drog vi till farmor och farfar på middag! pappa va redan här så ja, då åt vi nyss middag och ska snart äta efterrätt, nu ligger jag och softar i soffan medans alla sitter och pratar vid matbordet haha känner mig så social. nejmen jag ska prata lite nu och sätta mig vid brasan,
BJUDER PÅ EN BILD JAG TOG NYSS: pusshej


Kommentarer
Postat av: Malinen<3

MIICCHCHHEEEELLLLLE!!!!!

Du är skitfin i flätor ju!!!!

Du måste ha de i plugget nån da!!!!

Kram♥

2012-02-04 @ 15:15:27
URL: http://malinochida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0