Herregud..

FÖRLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT
Jag har haft nollblogglust. Asså inte orkat blogga nånting! Nu är de äntligen fredag och efter skolan följde gabbi med hem, vi gick hem med några killar på vägen en bit .. :D
Men ja hemma så kolla vi lite på eva och adam haha.. sen tog vi lite bilder sen drog hon hem, då åt jag maaaat, kött med potatis!
Sen tog jag fram godis, chips och cola och gjorde de mysigt i mitt rum och kollade från 7 till nu på film. supermysigt!
-
Imorgon ska jag iväg och köpa en present till vickan, ska till henne på tjejmiddag, känner knappt några där.. men ska ändå bli kul. har inte träffat viktoria på mer än 1-2 år sen! Herregud, så ska bli kul att ses imorgon, de äf från 18 - 21 ! Superkuligt. Wilma ska också va där så jag får lära känna henne bättre! :)
-
Nu sitter jag och kollat precis klart på filmen, och nu lyssnar jag på skön musik jao..! Juste på söndag ska vi på middag hos farmor och farfar. hahah kommer bli värsta fettomathelgen hahah kommer bli massa god mat sen blir de dans måndag och tisdag sen och så. Älskar tisdagsdansen, de är commergicy (stavning) och de är dom från går i 7-9 i den gruppen som är med och de är superkul! Längtar till tisdag för dansen e så rolig!
Ja sen har veckan varit som vanligt.. skola skola skola och skola. Gått hem med malin varje dag typ i snön!
Men har inget mer att säga, bjuder på lite bilder. Svarar på frågestunden imorgon! tror jag..
Bilder från idag, många är drivbilder satt ni vet!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0