mitt liv 2011

Hur var ditt år? - Mitt bästa år hitills ! ♥
Har du rökt? - Nej
Har du sovit under bar himmel? - Ja.
Har du varit på Gröna Lund? - Yes !
Har du varit på Liseberg? - Yes !
Har du varit på Kneipbyn? - Nej.
Har du varit i en annan stad? - Ohja !
Har du bott hemma? - Tyvärr.
Har du sovit över hos en vän? - Ohja !
Har du varit kär i en vän? - Nej.
Har du fått mer en fem nya vänner under året? -Såklart !
Har du varit kär denna månad? - Ja♥
Har du kysst någon? - Ja♥
Har du pussat någon? - Ja♥
Har du kramat någon? - 1000 gånger !
Har du skrattat? - Men JA !
Har du gråtit? - Ohja !
Vem...
Kramade du senast? - Emma :D
Pussade du senast? - Tobbe♥
Pratade du i telefon med senast? - Leon Hellbom !
Fick du sms av senast? - Jacob !
Hade du tråkigt med senast? - Emma, nej men skoja ! Mig själv.
Dig själv...
Hur gammal är du? - 12 snart 13.
När fyller du år? - 5 Augusti.
Tycker du om någon just nu? - Ja ? ♥
Jag samlar på? -Ingeeeet !
Vem ringer/smsar du när du är arg/ledsen? - Emma, Nora, Mickan, Nording eller Jacob !
Vilken tid gick du upp idag? - 8.10
Har du sovit i din egna säng inatt? - Nej...
Har du sovit ensam inatt? - Tyvääärr !
Hur svarar du i telefon? - Hej.
Vad ska du göra ikväll? - Såva.
Vad ska du göra imorgon? - Kanske till stan med Emma ? Sen sover hon nog hos miiig !
Vad vill du bli när du blir stor? - Handbollsproffs, sen naprapat eller sportchef i Elfsborg.
Var vill du bo när du blir stor? - Något fint ställe.
Är det okej att gråta? - Ja !
Vilken årstid tycker du bäst om? - Sommar !
Skulle du göra om du vann en miljon? - Resa & Shoppa !
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? - Nej, man ska köpa det som man tycker är snyggt !
Vill du gifta dig? - Ja, när jag blir äldre.
Vilken är din favoritglass? - God glass.
Tror du på ett liv efter döden? - Nej.
Är du morgon eller kvällsmänniska? - Kvälls.
Vilken ögonfärg har du? - Blå-grön.
Vilken hårfärg har du haft ? - Platinablondt, vanligt blondt, gingerbrunt & brunt.
Är du beroende av något? -Min Iphone♥
Saknar du någon nu? - Tobbe♥
tagen av wlmas.blogg.se
Hur var ditt år? - Helt okej
Har du rökt? - Nej
Har du sovit under bar himmel? - Ja
Har du varit på Liseberg? - nej
Har du varit på Kneipbyn? - Nej
Har du varit i en annan stad? - ja
Har du bott hemma? - ja
Har du sovit över hos en vän? - ja
Har du varit kär i en vän? - nej
Har du fått mer en fem nya vänner under året? -jao
Har du varit kär denna månad? - -
Har du kysst någon? - Ja
Har du pussat någon? - Ja
Har du kramat någon? - jaaaaaaaa
Har du skrattat? - Men JA !
Har du gråtit? - Ohja !
Vem...
Kramade du senast? - therese
Pratade du i telefon med senast? - therese
Fick du sms av senast? - malin
Hade du tråkigt med senast? - mig själv

Dig själv...
När fyller du år? - 8 november
Tycker du om någon just nu? - ja?
Jag samlar på? -Ingeeeet !
Vem ringer/smsar du när du är arg/ledsen? - malin, therese, gabbi, linni .. säkert nån mer. syrrorna eller så
Vilken tid gick du upp idag? - halv 12 typ..
Har du sovit i din egna säng inatt? - ja
Har du sovit ensam inatt? - ja
Hur svarar du i telefon? - hemtelefonen "hej de är michelle" och på mobilen "hei"
Vad ska du göra ikväll? - kolla film, va med therese
Vad ska du göra imorgon? - VA MED MALIN! YEEY!
Vad vill du bli när du blir stor? - känd bloggerska
Var vill du bo när du blir stor? - Något fint ställe
Är det okej att gråta? - Ja !
Vilken årstid tycker du bäst om? - Sommar !
Skulle du göra om du vann en miljon? - Resa & Shoppa !
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? - Nej, man ska köpa det som man tycker är snyggt !
Vill du gifta dig? - Ja, när jag blir äldre.
Vilken är din favoritglass? - God glass. lakrits, polka osv..
Tror du på ett liv efter döden? - man måste ju tänka posetivt.
Är du morgon eller kvällsmänniska? - Kvälls!
Vilken ögonfärg har du? - bruna
Vilken hårfärg har du haft ? - lite mörkare brun när jag var mindre men har aldrig färgat/tonat för gillar min hårfärg
Är du beroende av något? -Min Iphone♥
Saknar du någon nu? - jaa!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Fin blogg tjejen! :)

2012-01-19 @ 00:29:45
URL: http://thildaljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0