tidsfördriv

Ditt utseende:
Hårfärg? - ginger/gul/guld/världens fulaste
Längd? - 156 -.-
Skostorlek? - 35-36 kalla mig inte bebis
Ålder? -  13
Kärlek: snart så..
Har du kille just nu?  jag önskar
gillar du någon?  ja!
Vem? *****
Tillåter du din kille röra vid dig? Om jag hade en så ja, haha xd
Vad har du på dig? -  mjukisar, svampbobtröja och morgonrock, freash
Hur ser dina trosor ut? -   randigt hehe
Har du någon BH? - inte just nu hehe
Hur ser den ut just nu? - nipples
Vem är din förebild? wilma ulfberg
*Bad days:
Har du varit full? - haha
Har du rökt? nej
Har du gjort något olagligt? - hehe ;)
Har du slagit någon ner till marken? - inte allvarligt
*Yes/No:
Är du allergisk mot något? - kiwi :3
Tror du på gud? - ja
Har du en bästis? - ja världens bästa!
Är du vegitarian? - var det i fyran, HAHAHA
Är du olydig? - oftast, skall förbättra mig i swear
Har du vart med om ett stort gräl? - ja
Antingen eller:
mjölk / saft? - Saft
ibumetin / alvedon? - brufen
katt / hund? - kissemiss <3
cykla / gå? - fia skjutar mig på cykeln <33333
Öl/Vin- inget men öl
Ditt utseende:
Hårfärg? - brunt
Längd? - 164+ typ
Skostorlek? - 39
Kärlek: kanske de
Har du kille just nu? nej
gillar du någon? ja
Vem? *****
Vad har du på dig? -  mjukisar & ett lila linne
Har du någon BH? - ja
Hur ser den ut just nu? - svart
Vem är din förebild? Mina systrar
*Bad days:
Har du varit full? - haha nej
Har du rökt? nej
Har du slagit någon ner till marken? - på skoj tror jag
*Yes/No:
Är du allergisk mot något? - nötter, pollen och pälsdjur förutom hundar
Tror du på gud? - tror de
Har du en bästis? - ja!
Är du vegitarian? - nepp
Är du olydig? - ibland
Antingen eller:
mjölk / saft? - mjölk
ibumetin / alvedon? - vet inte xd
katt / hund? - hund!
cykla / gå? - beror på
Öl/Vin- nada
-
SENASTE
Kompisen du träffade: Linnea
Personen du pratade i telefon med: Linnea
Du kramade: Linnea
Du åt : smoothie
IDAG
Kläder: mjukisbyxer och lila linne
Bättre än igår: ?
Mat : olika
IMORGON
Är det: kallt
Planer: ÅKA Å BADA!
Något tråkigt som händer i morgon: inget tror jag
FAVORIT
Nummer: 8 & 14
Färg: rosa
Årstid: sommar!
Saknar du någon? JAAAA figge, julia, tilda, tilde..
Humör för tillfället: trött
FRÅGOR OCH SVAR
Det första du gjorde i morse?: åt
Vad irriterar du dig på?: idioter
Vem tänker du på just nu?: ingen
Tror du att personen tänker på dig med?: ----?
Vart reste du sist?: gotland eller ja .. ?
Vad gjorde du igår kväll?: kolla film
Liknar du din mamma eller pappa?: båda lite :D
Ler du ofta?: aarå
Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?: Kärlek ♥
Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: aldrig sett någon
I vems säng sov du i igår natt?: Min♥
Vilken färg har din tröja?: lila
DEPP
Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: Ja
Har du någonsin gråtit dig till sömns?: många gånger.
Gråter du när du skadar dig?: nej eller om de är nått allvaligt ja
Gjort något som du värkligen ångrar: jaa?
Gråtit idag ?: Nope
Blivit sårad?: nej. MEN JO!?!?!??!?!
Kan du lita på någon : Ja vissa
GLÄDJE
Är du en glad person?: jaa
Vad gör dig glad?: mina snälla vänner ♥
Önskar du att du var lyckligare?: ja
Är lycka överskattat?: a
Kan musik göra dig glad?: njaaae
KÄRLEK
Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: ja hah
Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: JA
Är du kär?: -
HAT
Vem hatar du verkligen?: skulle jag skriva de här? NAE?!
Har du någonsin gjort en hat-lista?: kanske i 6års
Är du en mobbare?: nej
Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: jaaaa så man liksom exploderar!!
Har du blivit sviken någon gång?: jaa
SKOLAN
Gillar du skolan?: IBLAND ÄR DE SJUKT KUL♥
Favoritämne?: Bild, idrott, svenska ..
Värsta ämne: ENGELSKA FYFAN
Är skolmaten godare än på din tidigare skola?: njaae

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0