dagen!

OJ. VI SMINKADE OSS TILL FJORTISAR, LIIITE. SÅ ÄR 0% SERIÖS!
HEJ!
Idag har jag varit hos Malin hela dagen! Vi snackade först, sen så filmade vi massa, sen försökte vi klippa ihop men de gick inte så vi gav upp.. då gick vi till affären och tog lite bilder på vägen med min systemis! (BILDERNA KOMMER SEN) BILDERNA JAG LA UPP NU ÄR FRÅN MIN IPHONE.
Men där köpte vi massa saker till våfflor, då gick vi hem igen och gjorde massa våfflor. orkade 2 sen blev jag PROPPMÄTT. usch mår tillomed illa nu för är så mätt. Men gott var de! De tog typ 2 timmar haha.. men sen så sminkade vi oss till fjortisar och ja.. som ni ser. Sen drog jag hem för typ en halvtimme sen eller nått. Men nu ligger jag och chillar galeeT! I nästa inlägg kommer en video från idag! PUSS

Kommentarer
Postat av: Wilma - Häst & Foto

Har du en systemkamera? Och vilken? :)<3

2012-03-26 @ 23:27:46
URL: http://wilmaandersoonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0