SORRY

Hehe jag är ingen bloggsatsare än tyvärr. har massa annat. prov osv.
Men idag vare fredag och efter skolan gick jag till fotbollsplanen vid skolan å så. Där vare många från klassen + Ludwig, jimmie, fredrik och typ alla från N2 och ah.. jag solade och snackade med simon, gustav och hanna sen drog gustav och simon. Freddis, gabbi och malin pratade med oss och ludwig, jimmie, edvin, nicke & några fler. vi sprang runt där och pratade osv.
SHIT va varmt de är de är ju som sommar nu! ÄLSKAÄLSKA!
Nu sitter jag här med min egna fredagsmyskväll och har kollat på film och ska kolla på en till nu. MEN KOM PÅ. Glömde lägga upp några bilder från när jag var med denise. här kommer dom jag missade:
Jao. De var bilderna. Kommentera gärna!
puuuuss!

Kommentarer
Postat av: Malin Oskarsson

Modell nästa eller? :)

2012-03-24 @ 21:32:04
URL: http://bbanajd.blogg.se/
Postat av: moa

f*n villka snygga bilder hur kan man bli så bra??<3

2012-03-29 @ 21:43:53

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0