Jobbig natt!

Jaaa. Sjukt irriterande. För dom grannnarna hade ju fest så dom höjde jättehögt så jag vakna halv 3 och kunde inte somna för musiken var så hög.. :S mamma kunde inte heller sova. Så vi visste inte vad vi skulle göra. vi försökte med allt men gick inte. Det hördes ändå. Som tur va att pappa sov som en stock och tillochmed SNARKA! .. Jobbigt. Så jag och mamma gick upp och drack te klockan halv 4.. ^^

Sen gick vi och la oss. Vi satte på oss MÖSSOR för se om det hjälpte. Och då sluta om . Huuuh. Det var skönt . Så då somna vi direkt. 

Sen på morgonen ringde fanny och ville träffas. Det var kul. Så hon kom hit och vi: Sjöng, Dansa, hoppa studsmatta, lekte med mimmi, skratta:P,  spela spel m.m. Det var kul.

Nu har hon åkt hem för hon skulle åka och rida. ^^ Så .. Nu sitter jag här. Skulle gå hit för cdet var reklam på ett program, typ med designar kläder. Heh. Men nu fastnade jag här som ni kanske märker.. :/ Så jag missa det men WHAT EVER!

Här är bild från imårse. HEEELT NYVAKEN. Så mobba inte. Käj? :)

Jag med "MÖSSAN".  HEhe. Som ni ser så är jag trött för jag sov ju dåligt. Ni vet ju att man ser lite konstig ut på morgonen.. ^^
AAaaa :)

CP BILDER!!

----

Men ikväll så ska vi äta KRÄFTOR och tända brasa och kolla på en HUMOR film ;) Hah. Ska bli mysigt. Skit, det är ju skola imorn. ^^ Aja. Så jag får lägga mig tidigt. ^^

Men skriver ikväll eller imorgon.

 

PUUSSSSSS!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

gillar du kräftor? jag är supersugen på det nu!!

2010-08-31 @ 21:19:28
Postat av: Michelle!

Neeeej. Jag hatar. Jag åt nått annat ist. ;P



Haha. okejjj. :)

2010-09-01 @ 17:31:16

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0