Såhär blev muffinsarna.

Asså,,

Vi vet inte riktigt hur det blev :P

Det gick inte så jättebra. Vi hade käpat jätte mkt ställt in i ungen och så, men problemet var att dom smaka typ skons, inte alls som muffins, dom blev typ gråa xD. Vi hade i mango och hallon, vi tyckte dom var ganska goda iaf. xP

Men jag sa att vi skulle lägga upp bilder därifrån, men vi hann inte lägga upp dom, vi gjorde klipp. Men.. Vi får se, kanske lägger upp klippen på bloggen BARA KANSKE !

Aja, lite senare på dagen , så gick jag och tessy till affären , det är väldigt långt dit. Men där köpte vi dipp och exotisc snacks (stavning) sedan gick vi tbx. MEn det blev inget att jag åt nått med henne.. ;/
Anledningen behöver ni faktiskt inte veta :P.

-------------

Se Yah ! :)

/MichelleThereseBakisarna:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0