Varit i skolan idag.

Japp.

Men jag mår illa ändå . Aso, jag mår ju illa HEEELA tiden. :S Iiiiinte kul.

Men jag var ändå i skolan idag. Kul att träffa alla igen. Hoppas det går över i helgen.

Men.. Skönt med helg. Älskar helg :)

Hmm.. Men nu ska jag göra det jag gör...ehm.. vad konstigt det blev. xD

Men igåår så köpte jag två par byxor. Ett par svarta tights och svart/gråa leggings som ser ut som jeans. Ser ut såhär:

Så , fast svarta. Hihih. Dom + svarta tights för 149:- GRYMT PRIS. ;))

MenIallafall måste jag skyyyynda mig nu för jag ska se på TOPMODEL! (Mitt favoprogram) Yihaa. Jag älskar topmodell programmet. Det heter asså (America's next topmodel.)

Nu måste jag draaa. Ses <33



/Världens coooolaste michaa <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0