Det har kommit några personer hit för att hälsa "krya på dig"..

..till mig.. dom tog lite webbkamerabilder.. kan visa. DOM VAR FETT COOLA
Johnny depp minsann
Nån kines, eller japan.. kommer inte ihåg vad han hette för han var lit e otydlig. :S
Michael jackson fast det var inte han för han var död.. det visade sig att det var mormor som klätt ut sig..
Barack obama hade tydligen åkt till Sverige för att hälsa på mig...

Robert Pattinson hade också kommit på besök..
Och robert hade också med sig sin lilla Kristen Stewart...eller lillaolilla...
Och den sista som kom var Federer.. nivet tennis-spelaren. ;D
Och det konstiga var att alla hade likadan tröja på sig...
---
---
---
hahahahahahh att jag äns orkar med nått sånthär larv. :cc MEN DOM KOM DET ÄR SANT..VERKLIGEN..SANT..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0