Slutade tidigt idag! (;;;

Yeees.
Vi slutade 12 idag, vi börja 9 och jobba till tjugo i tio, sen hade vi rast i 20 min, jobba från 10 till tjugo i 12, åt mat och åkte hem !
Skön daag ! den gick sjukt snabbt, sen när jag kom hem gick jag en sväng med mimmi, o nu sitter jag här och lyssnar på världens dåligaste låt "in the club" med danny, den suuuuger . så nu är den slut. höhö.
men ah , intressant man är !
Jaja, nu kommer jag slappa i några timmar men inte vid datan hela tiden såklart.
För i nån kyrka ska jag vad där kvart i 5, och samlas där med klassen + 6orna och 9orna tror jag och ha genrep, sen så ska vi repa, vi tar med oss middag, så äter vi middag där och tar paus i 45 min sen är de konsert klockan 7 till 8 eller mer! niiice ! är inte sååå nervös.. kanske lite men what ever.
de kommer ändå bli kul! eller hur ! men de är sääämst att vi inte får sovmorgon på fredag, alltså imorgon.. ):
Meeeen nu sitter jag o musikar.
Den här låten: "THE LAZY SONG" med Bruno Mars
den är goood !
Joooope! men vi hörs!
Jag och nisen.
PUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0