5 saker ni inte visste om mej ..


1.
Jag KAN seriöst inte döda insekter m.m .. INTE ETT ÄNDA LITET DJUR. Om de är en mygga framför mig så vill jag inte smälla den. Fattar inte vad de är med mig men vill inte döda djur ..

2. Jag är väldigt rädd för att gå ensam i mörker.. tex, när hela huset är mörkt & mamma och pappa sover så VÅGAR jag inte gå ner till nedevåningen .. De bara är så. Tror att de finns mördare eller tjuvar där.. xd

3. Jag tänker på bloggen 24/7 - seriöst. Om jag inte bloggar på 2 timmar får jag typ panik och känner att jag verkligen måste skynda mej hem för att blogga .. :/

4. Jag MÅSTE alltid ha städat i mitt rum hemma. Om de är stökigt i rummet & är ofräsh med smutsigt hår så blir jag på dåligt humör och måste börja städa som tusan och hoppa in i duschen för att bli på bättre humör. HAHA stört!

5. När jag var mindre, kanske 6-7 år eller mer så sa jag HELA tiden vad jag tycker till folk. Fick höra nu när jag var äldre att jag hade sagt till farmor " gud va du luktar illa i munnen" + " Oj va du går konstigt " SHYRRE MAN ÄR DÅE. Men jag sa hela tiden vad jag tycker och tänker. Inte så smart men man vill ju inte ljuga ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0