BÄÄÄÄ.

Heje. Förlåt för att jag inte bloggat idag. har ju varit skola och så .. så hade lite fullt upp haha. Men jag vaknade vid halv 8 typ och ja .. duschade håret sen så drog jag till skolan halv 9 eller nått .. och de va askul att träffa klassen igen! :'D
Och roligaste va att träffa linnea och gabbi igen för har alltid så kul med dom! Men ja .. imorse samlades vi där o prata & fick shema o blabla..blaaaaa.. sen så ja .. gick vi runt och allt, sen vare brännboll och de va skiiittråkigt för gillar inte de. ;d menja .. träffade fina fia iallafall! :D
Men ja .. vi slutade halv 2 och då gick jag hem med malin B till malin. Och vi pratade massa och så. O hemma så hämtade vi pengar och cyklade ner till affären (lånade malins cykel & hjälm) o där va de askul för de va byängen o där inne hade dom jättemycket houngsmelon i olika färger och åååh så gott de va. de va skitmycke melon i den där skålen och de stog " Varsågod och smaka en" o vi tog jättemånga hahahah, vi garva ihjäl oss för vi tog en .. gick runt och tog en till tandpetare och tog asmycket och de va en tjej som kollade på oss o tänkte säkert "va fan va dom va glupska" hahahah de va askul. Men vi handlade melonen ( vi kunde inte motstå) och yogurt så åkte vi hem och gjorde smoothie ! åh så gott de va! vi filmade och hahahaha vi hade en banan och jag tryckte upp den så den landade imellan benen hahahahah vi garva så vi grät för vi filmade de och jag tryckte upp den så den flög och landade där så de såg lite .. ah hahah. ajajajaj sen la vi oss ute på deras hamock som var som en säng i solen och prata och garva ihjäl oss för vi lutade oss fram och skratta så man fick jätteont i huvet o tårar i ögonen hahahha. oj va mycket hahah jag skriver .. men ja .. kom hem för inte så längesen och då läste jag min tidning.
Nu sitter jga iallafall här och tar de lungt, ska skriva på papper å sånt till skolan! men nu ropar mamma så chiao!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0