(Bild från igår) aja, godmorgon! Idag så h...

img_2245 (MMS)

(Bild från igår) aja, godmorgon! Idag så har vi inte kommit så långt haha.. Vi har packat ner allting o så så vi har de klart! Idag ska vi inte göra så mycket. Ska gå ner och ta mej en mjukglass sen också! Nice-nice! Längtar tills jag kommer hem nu för jag ska träffa bästisgabbi <3 saknar henne kassor med massor! xd <3 men ja.. Nu vet ni lite grann. Båten går typ halv 8 eller när de va så är hemma  11 - 12 nångång.. Jajaja.. Har inte så mycket mer att säga.. Men jao nu ska jag borsta tänderna o fixa lite mer grejer, puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0