DAGEN..

....
HHAHAHAHAH BILDEN FRÅN GOOGLE HAHAHAH ..
aja Hej, förlåt för dålig uppdatering idag igen men har inte kunnat haft tillfälle att blogga liksom ..
Men ja .. idag så har jag varit i sollentuna centrum med mamma! Vi har shoppat 3 kuddar till rummet, o lite kläder också .. men visar de snart !
Sen har vi ätit lunch där. KÖTTBULLAR hihhiihih de är så gotti.
JAjajajaa sen åkte vi hem vid 4 eller typ 5 eller halv 5 kanske, haha. men ja .. då slappade vi liten stund, typ 30 min och jag läste tidningen o sen stack vi ut och sprang 2,7 km .. ! goodie. Så när vi kom hem och jag duscha kom nisen och då kollade på på SWAY filmen där denise är med :D Sen åkte dom för inte så längesen. och nu sitter jag här i min onepiece o lyssnar på musik! mys, i mitt nyfixade rum också så de kan inte bli bättre! :)
Idag kommer pappa hem också, då ska jag sova inne hos mej :)
Men ja .. ska fixa lite grejer nu så hörs vi snart!
PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0