Godmorgon alla bankomater!

Hällu! :love:
IDag vaknade jag vid 11 ungefär och hade lite ont i halsen .. :/ Menmen .. Då gick jag up och åt frulle, möms.
Och nu sitter jag här ute på terassen i skuggan för annars ser man inte dataskärmen xd, men ja .. bilder "JUSTNU"
hahaha
Idag har jag INGA planer, gabbi kommer ju hem idag men vet bara inte när .. ska vänta tills hon ringer för MÅSTE träffa henne! Annars går jag till therese och är där en stund, therese åker ju imorgon, till .. ja var de nu va .. xd haha men måste dit och säga hejdå också ! Men ja vi får se! PUSS :love:

Kommentarer
Postat av: emma

- haha, okej. Samma :)

2011-08-03 @ 12:47:07
URL: http://emmagylesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0