GODNATT BLOGGEN!

img_0271 (MMS)

GODNATT BLOGGEN! NU SKA JAG SOOVA.. Men asså ni får seriöst kommentera nu för lägger ner minst 1-2 timmar om dagen för bloggen och ni kommenterar inte ett skit så de känns så tråkigt att blogga. Ni vet ju att ju mer ni kommenterar desto mer bloggar jag! Ni vet ju de, så varför gör ni inte de?! :o snart lägger jsg ner bloggen för de blir så tråkigt att blogga då.. ( bli inte förvånad när ni ser när bloggen är borttagen, då bet ni varför om de fortsätter likadant..) Blir så besviken när jag alltid ser att de står " kommentera (0)" typ så komigen, var lite snälla nu för de gör mig så glad. Tycker ni min blogg är bra eller dålig?! Kommentera! :) ska sova nu, (svik mej inte) .. Godnatt <3


Kommentarer
Postat av: tove'

fiin bloggg! :)



allt bra? :)

2011-08-27 @ 11:14:38
URL: http://tovefs.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag tycker din blogg är jätte bra!! :) Ta snälla inte bort den :( Blir jätteledsen då! Jag får egen dator på måndagen eller senast tisdagen så då kan jag vara längre inne på datorn så då kommenterar jag säkert mera! :) Det har inte blivit av att kommentera när jag har varit borta från datorn så mycket de sista tiderna :( Kraam :)

2011-08-27 @ 14:52:48

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0