HEMMA IGEN.

Hellu! Nu är jag hemma igen, vi "storhandla" på LIDL - Massa gottigott, lite godis, chips o grejer. ONYTTIGT. Men imorgon ska vi springa och även i övermorgon så de försvinner nog sen hahah.
Men ikväll ska vi nog se på film & grilla kött o sen ska vi äta kräftor men fy, de gillar INTE jag .. Så jag får väl kolla på thaha. Nej men tycker de är läskigt att äta skaldjur.. ;s
Vi har köpt ett asgott godis. eller hur säger man ... ? godissort .. ? ajaja de är sånnahär:
PERSIKORINGAR! Så himlans gott!
Men ja, nu ska jag ut med mimmi och leka lite med henne, gömma godis typ .. så hon får stimulera sin lilla hjärna hahah. Men vi hörs lite senare!
PUSS <3

Kommentarer
Postat av: isabel

Fin blogg michelle! :D

2011-08-27 @ 18:43:37
URL: http://isabelwedholm.se
Postat av: fia

min fina nutte! <333

2011-08-27 @ 21:52:53
URL: http://fiaeliassons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0