KULIGT ASSÅ.

Skyltar taget från: http://moajessi.blogg.se/

* SPINDLAR. fyfan asså.
* FALSKA KOMPISAR/BÄSTISAR, behöver jag säga mer?
* BRÅK , så himla jobbigt, irriterande och onödigt.
* LEVERBIFFAR, hahaha de är så jävla äckligt.
* SKOLAN.
* Julia & Tilda . <3
* 3an lite ...
* Morfar.. :'(
* att vara liiten.
* ..
* att jag inte sa hejdå till figge :/
* att jag börja med detta inlägg för kommer typ inte på så mycke ..
* att jag börja lyssna på en låt som fastnar i huvudet hahah.
* vet inte.
* lära känna fiaaa bättre :* <3
* vara med denise snaaart
* lära känna massa nya människooor
* bli käänd.
* bli känd bloggerska. OHJA. <3

Kommentarer
Postat av: fia

aw! jag vill lära känna dig bätttre oxåå!

men vi kommer nog att lära känna varandra bättre nu i näsbydal ! :* <333333

2011-08-27 @ 23:03:03
URL: http://fiaeliassons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0