Tjenare! Ja.. Nu är jag hemma eller asså.....

img_4447 (MMS)

Tjenare! Ja.. Nu är jag hemma eller asså.. Haha har varit i skolan å så.. De va tråkigt men samtidigt kul fast naee.. Jajaj efter skolan gick följde jag med Malin hem! Vi har alltid så kuul! Vi gjorde äggröra först o prata heeeela tiden typ! I 2 timmar och mer om klassen, skolan, kompisar, killar o massa mer! Vi satt ute på hamocken o skratta och prata tills jag drog hem, eller jag handla med pappa då för de är bara jag o pappa ikväll för mamma är på nån midda o kommer hem senare! Men ja, så jag och pappa köpte mat, sen åkte vi hem o hjälptes åt att laga maten, vi grilla kött. Men nu har vi precis dukat undan o vi ska se på lite tv eller nån film .. Vi får se! Ha en bra kväll! Puss <3


Kommentarer
Postat av: Sara

Sjukt fin blogg! :D



Hur är det med dig? :)

2011-08-26 @ 20:27:06
URL: http://nolongerironic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0