tråk.

TAGET FRÅN : http://saraochfia.blogg.se/



Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
rengöringskräm :P
Vad var det senaste du såg på tv? Allsång på skansen hahah.
Utan att se efter, gissa vad klockan är: halv 12?
Bortsett från datorn, vad hör du just nu? sitter i sängen vid datorn.
När var du senast utomhus och vad gjorde du då? Är i gotland nu men de kanske inte gills som "utomlands" men annars vare turkland.
Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen? mimmi. eller menade "du" TV? xd
Drömde du något inatt? jag drömde typ inget..
När skrattade du senast? när mormor failade i spelet ahahaha.
Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? en fårtavla hahah.
Har du sett något konstigt på sistone? ja, eller nej.
Vad tycker du om den här utmaningen? är det en utmaning?
Vilken var den senaste film du såg? Venne va den heter, tyvärr.
Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa? shoppa & köpa snyggt hus med pool nära havet. Typ allas drömmar?
Berätta något om dig själv som folk inte känner till. Jag HATAR min hy i ansiktet.
Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara? få bort alla jävla mördare.
Tycker du om att dansa? ÄLSKAR!
George Bush? öh? jaja ..
Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka? Alice eller isabelle. Killar vet jag inte ;)
Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? da?
Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? vad är pärleporten?
Nämn något som gjorde dig glad igår: mimmi & mina syrror.
Vad gjorde du kl 08 imorse: såååååv.
Vad gjorde du för 15 min sedan: facebook you know.
Det sista du sa högt: godnatt
Det senaste någon sa till dig: godnatt
Vad har du druckit idag: vatten & cola
Vad var det senaste du åt: godis ..
Vad var det senaste du köpte: rengöring
Vad är det för färg på din ytterdörr: den här på gotland är brun. Snyggt.
Vad är det för väder hos dig nu: Mörkt.
Godaste glassmaken: citron, melon och polka!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej eller vet inte.
Sover du tungt: nej.. eller jo..
Drömmer du mardrömmar: ja!!!!!!!
Trivs du med ditt jobb: om du menar skolan? NEEEEEEEJ
Favoritklädsel: onepiece, annars typ shorts och 98 tröjan eller den gråa trådtröjan eller va man säger xd ;)
Favoritlåt just nu: vetinte.. älskar alla typ .. med SANNA MINA ORD  är braaaa..
Vad ser du om du tittar till höger: smink, spray, kräm, läppglans, plånbok, brste, klocka m.m xd
Vad gör dig glad just nu: att mina syrror kommer imorgon !
Vad ska du göra härnäst: såååva
Höger eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: glad och trött o kissnöödig..
Favoritgodis: lakrits <333333
Kläder just nu: shorts & tröja haha
Sommarplaner:? ahvenne.
Hur många kuddar sover du med: 3 nu .. <333333333
Spelar du något instrument: nopeeee. I'M SINGING YOU KNOW.
Morgon eller nattmänniska: naaaatt ! fast morgonen är mysigast och bäst tycker jag men är gaal1 trött på morgonen och pigg på kvällen. Sån är jag.
Vad är viktigast för dig: att mina vänner inte ska hata mej
Är du kittlig: överallt, tyvärr.
Snarkar du: när jag är riktigt förkyld
Stjärntecken: skorpion.
Äckligaste insekten: alla insekter?!!?!??!
Längtar du mest efter just nu: natha & nisen .. och gabbi såklart ! <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0