Yeees

Heje!
Sorry för VÄRLDSSÄMST uppdatering efter sista inlägget jag skrev .. men var iallafall på näsaäng och sola & bada lite! :) kom hem vid halv 6 kanske och då åt vi pasta med köttfärssås! MÖMS ! OCh sen gjorde jag min nya header, den jag har nu ! blev nöjd! Va tycker ni om den jag har nu ? :) :love:
-
Nu sitter jag här och snackar med Gabbi & fia! Supersnälla & söta är dom verkligen :) :love:
Imorgon så ska jag ÄNTLIGEN vara med GABBI som kom hem idag (eftermiddag) och gasch vad jag längtar! Saknar henne massor!
Men ah nu ska jag sätta på mej strumpor för är iskall om fötterna! hörs sen, puuuuuss <3

så himlans söt gabbi ! :love: 


Kommentarer
Postat av: flisah ♥

Varsegod! :)♥

2011-08-03 @ 20:38:16
URL: http://fcurbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0