idioter?! - handlar om respekt !!

Hur kan man vara så respektlös? Bara för inte jag & tilda vill va med en tjej som är 2 år yngre.. vi vill inte samma saker vi 3.. och vi vill inte va med henne, och bara för det, MÅSTE NI JÄKLAS MED OSS, din (9åringens) mamma *HÄXA*!? mormor är 84 år, och har svårt att gå & gå ner för trappor. Klockan 6 på morgonen är ni uppe och tar dom 4 platserna mormor måste ha , mormor tänkte lägga handdukarna där kl. 6 för det är lättast, för hon kan inte gå ner för trappor. Och ni gör så bara för att jäklas. ni har väll inte svårt att gå?!  dom smidiga människorna. Kan dom inte visa lite respekt ?!

dom har alltså gjort såhär varje morgon för att jäklas på min mormor. ÄR DET NÅN VITTS ATT HÅLLA PÅ SÅ?!
 om ni sitter på en buss och det kommer en jättegammal tant som står och vinglar och det är en stol jättelångt bort och hon inte kan gå. Reser du dig inte upp och ger tanten platsen eller hjälper till!?
 
alltså hallåå säger man ?! står det still i huvudet!?

asså det är dumt att skriva det på bloggen, men jag är tvungen att skriva av mig, semesten blir värre pgr av er & erat sätt. tror ni inte mormor blir lite upprörd och irriterad??


usch usch usch.
vad tycker ni ? tycker ni det är rätt?

Kommentarer
Postat av: Denise

Nej usch vilka idioter!! Jag kommer och nitar dom!!



puss lillasyster, ses imorgon!

2011-01-16 @ 11:43:37
Postat av: Wilma

Nej usch! Lite respekt får man ju ha!

2011-01-16 @ 18:48:38
URL: http://wilmajaadendarsota.blogg.se/
Postat av: Tilda

Ja, vi behöver ju inte leka mamma, pappa, barn precis...som hon vill! <3

2011-02-07 @ 09:32:30

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0