nu är jag på rummeeet och tar en vilopaus

Japp, skönt att gå upp till ett nystädat rum och sätta sig i sängen och vila en stund vid datorn.
Ska snart ner till poolen och äta lunch o så.. klockan är typ 7.25 hemma och 13.25 här xd theheh. Och ah.. vi har badat o så idag, bara slappat och varit med Tilda. Ska ner till henne snart igen, men hon åt lunch.. så därför tog jag en nbbbbbbrnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnbnbnbnbnbnbnnnnbbnbnbnnbn . hahhah soorrry men jag skulle ta bort nått smuts mellan B och N och så nu kom jag på att det fanns ett ord som heter: BLÅSA. och tror ni det gick bort då?   ja. så nu är det borta. :D

okej tillbaka till meningen. : så därför tog jag en paus och gick upp och vila. hehe. Gud vad jag saknar mimmi. :( men jag vet att hon mår bra så det är okej. Det är skönt här. Fett lyxigt, jag är här i det varma och blir brun. och ni små bröddegar som inte kommit i ugnen en ska till skolan och är kalla . RIGHT? ;)

Jag gottar mig här med goda bullar och så hahaha. men jag kommer bli rund när jag kommer hem, det får ni stå ut med. hhaha nejmen ta det lungt var inte oroliga. ;)

Men idag så gick jag, tilda och Vilgot som är 1 år och vi gick till bamseklubben med honom för han skulle få träffa "riktiga" bamse. :P haha han blev aprädd.                          - på tal om apor så såg jag i taxin igår att man kunde åka till ett ställe 10 min bort från hotellet till apor och hälsa på. Kolla när dom cyklar, badar och massa roliga saker- :) det vill jag gööörarararaaa.

Nu ska jag kolla fejan och sen gå ut till dom andra. pussssssarh

gammal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0