Eftermiddagens outfit !

Vit/rosa randig tröja: Loppis
Blåa byxor: Bikbok
Skor: Vet inte var dom är ifrån.. De är mammas egentligen men jag tog över dom hiihi.
Rosa solbrillor: Turkiet

Iallafall.. Hej allihopa! Efter inlägget jag skrev tidigare idag var jag med Therese. hon har flyttat hemmifrån hahah, hon flyttade till "lekstugan", jättemysigt ställe där inne faktiskt! Där ska hon bo resten av sommarn, lycka till.. xd haha nerå men jao, vi träffades en stund sen kom denise o hennes kompis och dom hade köpt pizza och skulle ha oss sällskap, men då satt jag och prata med dom en stund, typ 45 minuter, sen gick jag tillbaks till therese i stugan, hon satt och kolla på nått program på datorn, då satt vi och kolla på de sen tog hon massa foton som jag inte orkar lägga upp nu .. hehehelhöhöfömödjg xd orkar aldrig lägga upp foton, tar typ 5000000000000000 år för ett foto att ladda upp.. menmen. Och nu sitter Therese och äter middag så jag gick hem, o ja.. blogga lite som ni märker, xd Men nu ska jag ut och säga att vi ska börja laga mat för e hungrig .. xd puuuuuuuuuussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0