Funderar på att byta blogg?

Till den här : http://duubbelnian.blogg.se/ som jag gjorde idag .. tycker namnet va coolt. Eftersom jag är 99;a så ah, duubbelnian ! hahah ;)
-
Men idag så har jag varit och ätit lunch med Mamma o mormor på resturang! Jag tog kött, pommesfrites och beasås! sjuuuuuukt gott! Men jaoo kom hem vid 4 eller nått och tog mina piller för värken. Känns bättre nu och så ..
Har gjort klart Jennifer's header ;d Ni får se den i nästa inlägg ..
Menmen imorgon så ska jag vara med Gabbi ;D får se hur vi göööör och hittar på ! På torsdag så ska jag vara med Gabbi, Figge & Theo, i think? ;) SKa bli kuligt ♥
Öhm på fredag ska jag till tebban med mamma och mormor .. haha, vi ska typ äta lunch där eller nått. MEN EN SAK I TAGET ..
Egentligen har jag ingen blogglust och inget och säga såååå .. ah men ikväll ska familjen, asså jag, mamma och pappa spela ett nytt spel jag fick av mormor idag, men nu ska jag läsa min nya bok jag ocksåå fick av mormor!
Liiite snygga bilder från "justnu" typ haha ;)
puuuuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0