Hemma från stan

Hej på er!
Nu kom jag precis hem från stan, var där idag med farmor och vi kollade runt massa och åt lunch (sushibuffé). Vi var där från halv 12 till 4 ungefär, så kom hem alldeles nyss, då har jag lyssnat på musik och halvstädat lite i rummet och packat ner skolgrejer till imorn för imorgon är de ju skola igen.. herregud..
Jag köpte bara 1 sak där, de var en glitter kajal med märket "make up store" den va silver glittrig och kom från kicks, jättesnyggt att ha lite glitter vid ögonen.. ;)
Den var den.. HISS/DISS? - den kommer iallafall från kicks.
-
Ikväll ska jag fixa ordning i garderoben, lyssna på musik, ha ansiktsmask och duscha & tvätta håret, ni vet man vill ju va fräsch innan skolan! Men ja nu ska jag göra "ärenden" så vi hörs .. snart i think!
Hur har eran dag varit?
Puss!

Kommentarer
Postat av: KNORKAN

Hej vill du vara med och tävla om ett valfritt smycke från hoof store? :-) Kram

2012-01-09 @ 17:41:27
URL: http://knorkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0