ska snyygga till mig.

haha, therese va här idag, vi satt vid datorn, skratta (!) :D, tog bilder m.m med WEBBEN. asså systemkameran var på laddning typ 3 timmar (!!!) :ssss så det gick inte. hahah.  Men tog bilder nu.. med mig själv. för therese var tvungen att gå hem och hjälpa sina föräldrar tills vi kommer. så jag ska vara hos tessy om 5 minuter prick. :SSs
Men.. jag hinner inte för jag ska fixa mig och jag kan inte göra de på 5 minuter !(!!!) men aja.. får gå till henne senare.. asså typ 15 minuter för er som bryr sig. haha. :P
--
just nu så spelar pappa spel på sin mobiiil, han är dålig förlorare så han blir typ skitsur om han inte klarar det..
och mamma tar en tupplur. & jag sitter här STRESSAD. :S men ah.. ;P
ska ta måånga bilder ikväll på alla där och ladda upp dom här sen ! :D
men nu måååste jag dra.. pusshej :D :D :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0