svullenrullenbullen

jag är sjukt svullen i halsen och knappt kan prata... jag VILL prata.. det är kuul att prata.. men ! jag kaaaan inte det låter konstigt och gör jätteont! O mitt hår är helt fuuult och äckligt. usch, det är typ kladdigt av att jag tappat gröt på det + smutsigt. BLÄÄÄ. ska tvätta håret imorgon när jag inte är febrig.

Snart börjar filmen och kommer nog inte se hela. Vill lägga mig och sova i tid så jag blir frisk snabbare. + jag tar pencillin, som jag tar 3 gånger om dan, superjobbigt. blälbäblä och det gör jätteont att svälja. fyfyfyfyyfyfyfyfyfyfyy.
Menmen. man får tänka posetivt. Jag blir nog frisk inför Thailand på söndag! jag SKA bli frisk jag KOMMER bli det. HÅLL TUMMARNA! ;D
Men nu ska jag typ kolla bloggar och sen vara lite social till min familj , för jag har ju suttit här ett tag. :P
Hugs & Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0