te

nu sitter jag och dricker te och äter macka. :) muums.<3
imorgon ska jag typ vara med mormor och gå o äta lunch med henne. Sen på torsdag ska jag gå i stan med farmor. måste passa på va med dom som är gammla. det är kul att va med dom . :)

nu ska jag fortsätta spela roliga spel på facebook. :P men innan bjuder jag på maoii

mackii

teeeeii.<3

men nu ska jag dra då. men ses imorgon typ sen. och justeee. klockan halv 4 ska jag och mamma hämta gulliga Carla på dagis. <3 ;) hon är såå söt. Hon sa att hon ville att jag skulle hämta henne för hon hade sagt idag på dagis till sina kompisar att vi skulle hämta henne. då blev dom nyfikna. Så då ville Carla gärna att jag skulle följa med o hämta henne. aja sen så följer hon med oss hem. Så ska jag va med henne lite. typ kolla på TV, rita o så. Hon ÄLSKAR att rita. :D Kan ta en bild på henne imorgon med min kamera.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0