Frågor & Svar!

Nämn något som gjorde dig glad igår:

-Det var för att det var fredag.

Vad gjorde du kl 08 imorse:

-SOOOV.

Vad gjorde du för 15 min sedan:

-Var ute och plocka plommon.

Det senaste någon sa till dig:

-Michelle, kan du gå ut och plocka lite plommon?

Vad har du druckit idag:

-Flädersaft.

Vad var det senaste du åt:

-En liten macka till frukost.

Vad var det senaste du köpte:

-Skinnjacka.

Vad är det för färg på din ytterdörr:

-Den är svart

Vad har du för väder hos dig nu?

-faktiskt lite sol till och från!

Godaste glassmaken:

-Lakrits såklart!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

-Njaaee. Vet inte.

Sover du tungt:

-AAaa. Verkligen!

Drömmer du mardrömmar:

-Ibland.

Trivs du med din skola:

-Jae..ganska ^^

Favoritklädsel:

-Olika.. tunikor kanske. Slapp. Inte för tight.

Favoritlåt just nu:

-Hmm.. Kanske. Can't be tamed.

Vad ser du om du tittar till höger:

-En vit stor vägg.

Vad gör dig glad just nu:

-Min familj.

Vad ska du göra härnäst:

-Fira pappa!

Höger eller vänsterhänt:

-Höger.

Humör just nu:

-Pigg & Sprallig.

Favoritgodis:

-Lakrits.

Kläder just nu:

-Vita tights, blå skjol med rosa/vita hibiskusar, vitt linne.

Hur många kuddar sover du med:

-Tre!

Spelar du något instrument:

-Nepp

Morgon eller nattmänniska:

-Nattmänniska!

Är du kittlig:

-ja!!

Snarkar du:

-Nej.

Stjärntecken:

-SKORPION.

Längtar du mest efter just nu:

-Tills klockan halv fyra.

 

 

PUSS.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

rolig lista :) jag har ett tips på en annan lista du kan göra! "20 saker om mig"!

2010-09-04 @ 23:01:57
Postat av: Michelle

HAha. Jag kopiera av denise <33 dEt var okej för henne. :)



AHa. oki <§

2010-09-05 @ 20:07:47

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0