Min idiotiska OMVÄG.

Åhh. Efter skolan så var jag kvar och spela lite fotboll. Sen skulle jag ju såklart hem. ^^ Men problemet var att: Pappa var i stan, mamma hos doktorn med syrran. så jag fick såklart GÅ hem..

Och då brukar jag gå en speciell väg, och då gick jag typ 60-70 meter bort, där det finns en lång backe ner. Men där gick några "fullisar" gubbar typ. Så jag riskerar inte.. -.- Så jag gick tillbaks och gick till den stora vägen. Dom bygger där. Och dom har spärrat av. Så jag gick lite i skogen brevid vilket inte gick så bra. :P så man kunde inte gå brevid (trodde jag) för där låg massa sandhögar o allt. Så jag gick tillbaks hela vägen. Lååång bit. och gick till där Laisings är. Sen gick jag en lååång bit bort så jag kommer till en bro. Sen fortsätter man duvet. (i slutet där dom bygger) ni kanske förstår. Men då ser jag några killar som gick IGENOM vägen. åååhhhhh! då hade jag gått VÄRSTA omvägen. skiiiiit. så jag fortsatte långt hem sen. :( nu är jag ÄNTIGEN hemma. ♥ och det är FREDAG! yiiiha. och idol och allt. Ska vara uppe extra sent. ♥ hihihihihihihi. och ska facebook'a lite vidare nu. ;D. Men vi ses ikväll eller imorgon. Byebye. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

SUCK FÖR OMVÄGEN. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0