Bilderna från GOTLAND!



syrrisarna

asså, de va en familj som äger denna coola båt ! asså shit.

oxfilépastan !












*glädjeskutt*


hjärta






HAHA älskar bilden!


HAHA fråga inte ..

HAHHA vi båda driiiver lite.

Hur hamna jag på nathas rygg?!




Ja de va nog NÄSTAN alla bilder. Finns ganska många kvar och tusen mer på denise och natha. Men här tog jag dom som är mest på mej nu eftersom de tar typ 5 min på varje bild .. :/
Men nu hörrni.. Nu ska jag sova, och imorgon när jag vaknar vill jag INTE se att de står "0 kommentarer" utan jag vill se att jag fått 1 - 10 kommentarer imorgon när jag vaknar. Snälla överaska mej och gör mej lite glad! VA TYCKER NI OM BILDERNA?
Dåliga / Helt okej / supersnygga / fula / 
VA TYCKER NI ?! Snälla kommentera bara va ni tycker. superlätt . så komigen nu. Bloggar inte förns jag fått minst 1 kommentar!
Puss o godnatt §

Kommentarer
Postat av: vickanyouknow ;)<3

SUPERSNYGG(a)<33

2011-08-12 @ 00:34:49
Postat av: fiaa

vilka fina bilder sötnos?

Är du hemma? <33333

2011-08-12 @ 09:44:20
URL: http://fiaeliassons.blogg.se/
Postat av: Bodypalace

Hej kommentera gärna minst 3 inlägg i min blogg för att peppa tjejerna och killarna som är med.



Mvh Bodypalace – en blogg där alla är vackra & unika

(ursäkta reklamen men jag ser den som positiv, vill att så många som möjligt ska hitta till bloggen för att se vilket bra budskap jag vill sprida)

2011-08-12 @ 10:33:01
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Postat av: Minna

Fina bilder! :D

2011-08-12 @ 12:24:00
URL: http://minnajegenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0