Förlåt..

Hej, förlåt.. Igår va jag ju på konserten, va inte med men kolla på .. sen vila andra konserten hemma, med god mat och godis framför en film på datorn!
'
Idag så va de julbord .. eller vid 4, JÄTTEGOTT! Mormor bjöd hela släkten, typ 18 personer!
Men ja efter julbordet åkte vi hem så nu sitter jag här och har gjort en header .. har inte lagt upp den än , vet inte om jag ska ha den. VILKEN ÄR SNYGGAST:
den.
eller denhär:
hehehe.. den..
är osäker, kommentera!
Men ja ska packa inför skola imorn.. puss!

Kommentarer
Postat av: Wilma - Häst & Foto

Denn andra tycker jag iaf:)<3

2011-12-15 @ 15:35:15
URL: http://wilmaandersoonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0