SÄMST DAG.

Hej, idag vaknade jag typ halv 1.. inte bra. Har vänt på dygnet och de är inte alls okej, men ja har bara varit ute med mimmi, tränat på en dans och sen .. filmat lite och letat efter mitt träningskort, som jag inte hitta..
Men ja nyss kollade jag klart på "Sharpays fabulous adventure" haha.. disneyfilm menmen den va väl bra. :)
Nu ska jag kolla en bit på "Greta survivng summer"
Den verkar bra
Handling:
"Greta är arrogant, ful i munnen, samlar de bästa sätten att ta livet av sig i en anteckningsbok och är allmänt otrevlig. När hennes mamma inte orkar med henne längre skickas hon till sina morföräldrar i New Jersey. I tron om att hon hamnat i helvetet tar Greta ett jobb på en lokal restaurang där hon har fritt fram att trakassera gästerna. Men där jobbar även kocken Julie – och när de träffas öppnas en helt ny värld upp för Greta."
--
Kan bara kolla en bit på den för om 1 timme så ska jag iväg och träna, (danspass) så de blir fuuuun!
Efter de så ska jag kolla klart på den så jag säger om den är bra då, låter de bra? :)
Men ni får ha de så bra sålänge så hörs vi sen!
PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0