The dayeyeye!

Hej!
Förlåt för jag inte blogga idag, men glömde ..
Jag somnade klockan 6 imorse och vaknade halv 11 av att jag va tvungen att gå upp och duscha å bli klar, sen va jag tvungen att följa med på en promenad med mimmi och så för igår låg vi bara stilla så ja.. så vi gick en låååångis!
Men sen gick vi till mormor och hämta upp henne och åkte hem till oss, då kom denise och natha & hennes kille, då åt vi sen lunch, sen kollade vi på filmer när vi va små och fikade, sen öppnade mormor sina julklappar ..
Sen åkte alla hem vid 6 typ ? precis då kom therese hem från Norrland, fatta hon hade varit där de blåst mest?! herregud. Och dom BILADE också då åh.
Men vi hade kul, vi pratade myckemycke och skrattade som tusan, vi lyssnade på musik och kittlade varann så vi dog hahhah, å ja vi pratade om mycke och knäppade oss, sen tog vi ananas och melon & kollade lite på mr.bean
Men hon gick precis hem för hon är såååå trött och ska sova, hon har ju bilat hela dagen.
'
Imorgon ska jag till stan med mamma och handla lite på mellandagsrean, och handla av mina presentkort som fortfarande är kvar.
Men ja nu vet ni lite, ska fixa lite grejer nu, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0