Hemma från elliknoorri <3

Hellusan .
Nu har jag kommit hem , för elli skulle till några gästar.
Iaf så har jag ju en ny säng som är mycket större än min förra. storleken på denna är 120.
Och den är superskön och jag älskar den! Nu kan jag ha en större säng att sprida ut mig på. :P
iaf vad har ni gjort idag?
Jag har varit hos elli som är lite "tröga" och inte fattar att jag var det. Ameh kolla bilderna. :P hhaaha många "intressanta" inlägg idag när jag va hos henne, iknow. men vad gör man inte för sina fina läsare?!!?
Men ikväll ska jag kolla på melodifestivalen och så.. :P vad ska mina finisar göra då?
kommentera gärna vad ni ska göra för mys ikväll.
Jaaaaapp.. har inte så massa att skriva, nu ska jag läsa lite bloggar och sen vara lite social.
HÖRS sENARE!
den gjorde jag typ för 10 minuter sen

Kommentarer
Postat av: johan

hon heter pelli:-)

2011-02-26 @ 19:12:05
URL: http://michelleblevnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0