Kanske ska gå och lägga mig?

Jag är inte trött fast jag är trött. Jag vet inte vad jag är ! förlåt för dåliga uppdateringen idag, men när man mår riktigt dåligt , har man INGEN ork och liksom inte orkar någonting nästan? så därför ! Men det blir ändring. och ni ska bli ändring. BÄTTRE PÅ ATT KOMMENTERA ! annars är ni tråkiga. Bara Johan som kommenterar typ ?!
Och så har jag pyttelite och nästan inga läsare. det är dumt och svikande. D: men men .. finns typ inget att göra!
Men nu är jag trött , eller pigg. så jag gör nått annat nu typ tar en frukt eller nått. Är nog hemma imorgon också.. ååh missar hk;skapen. D: dummaaa. Vi skulle göra smulpaj imorgon och det är ju gott. D: nu får jag ingen smulpaj ! :( får tvinga mamma att vi ska baka nått som är gott , ah smulpaj? eller ah vi får se!
P.S; jag åt rotfruktschips! ;ooo liksom svarta röbetschips. Annorlunda smak.. jag är modig som vågar! sägerviii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0