jag är heeeemma ;)))

heeellu !
-

Idag var jag i skolan som vaaanligt. och det gick bra, i think. men jo, det har varit en seg dag, men det gick snabbare eftersom min fröken var på toppenhumör och superrolig. ;) det är ju myckettråkigare & så om man är på dåligt humör. ellrhur ? ;o
aja, det var slöjd på slutet, syslöjd.. :/ asså dt är såntdär test man ska göra & sy med maskinen o så. yobbigt. xd
men jag skulle göra ett sånt där stavningstest i slutet, och fick typ bara ett fel av 38 nånting, så hon blev jätteförvånad. xp men de var kul att hon blev glad. hon älskade mina naglar. hahah. hon satt typ och prata om dom i 10 minuter. hahahah. nejmen, imorgon är det redan fredag. sjuuukt ! det går så snabbt hela veckan, eller vad tycker ni?
-
igår vad skolmaten den äckligaste & smaka &lukta spya. uschusch, det var "potatisgratäng" och kikärtsbiffar.. okeeey? och det smaka inte potatisgratäng, vi sa det till vår fröken och då sa hon "Det är ju osten"  då säger jag  " en gammal ost.."
hahaha. <3
thhehe. men nu ska jag läsa lite bloggar såååe..
puss §
min nageel för er som inte sett det. xp jagvet ni diggar dom !
min tånagel. xd jagvet ni diggar dom också ! :P
puss again. §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0