Thailandbilderna. ;)

&l
på flyget.. ^^
frukosten 2 dan.
på lunchen 2 dan.... www.blek.com? t;/div>
haha
i poolen 2 dan xp
fint
bighead. ;P
hahahahhhahaaha mormor vill inte vara med på bild så hon gömmer sig bakom pelaren. haha!!
'
solaaaar
mitt hår
okej.. nu ör det många bilder mer som kommer imorgon.. fler asså.. detta tog 3 timmar. så nu får ni va tacksamma! jag har gett er massa och nu vill jag att ni ger nått tillbaka...KOMMENTERA!! kommentera va ni tycker, annars lägger jag ner bloggen för de blir inge kul annars...

min data är överhettad och slocknar mycket, vilket jag fick börja om.. men nu orkar jag inte mer! nu får ni va tacksamma för det tog för lång tid..

jag svetttas.

Kommentarer
Postat av: Denise

Superfina bilder sötnos!!

Lägg INTE ner bloggen!



<3

2011-01-18 @ 19:08:35
Postat av: Denise

Superfina bilder sötnos!!

Lägg INTE ner bloggen!



<3

2011-01-18 @ 19:09:28
Postat av: Matilda

Aaaah vad mysigt det ser ut som att ni haft det, fortfarande avundsjukaste människan på jorden!



Och jag håller med Denise, lägg INTE INTE ner bloggen, tycker den är skitmysig att läsa!

KRAM

2011-01-20 @ 21:45:29
Postat av: julia - http:/www.julianilssonnn.devote.se

ååååh vad fin bilder, myspys :D

saknar dej puss! <3

2011-01-22 @ 10:50:47
URL: http://www.julianilssonnn.devote.se

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0