Bilder från landet !

luuuuuuuuuuuuuuuuunchen ;)
flooooooooooowers, tagen av mej <3
Tagen av mej som vanligt xd
Krusbären på landet ;)
Ser ni biet ;) ? Jao tagen av mej med :)
Å såhär såg landet ut :D Mysigt eller hur? :love:
Inte världens bästa foto men blommorna är så vackra :love:
HAHAHAHAHAH snyyyyggt ..
In tha window .. eller nått ? xd
Häftigt värre :P
..
Jag & farmor sitter o ska skala potatisar :P
Here i am haha ;)
Skala..skala..skala.. och ska..la
HAHAH mitt håååår ..
Röbetor & fetaost till förrätt ..
( ingen bra bild på huvudrätten, men de va potatis, kött & korv)

Efterätten ! Blåbär & vinbärspaj  + vaniljglass till ( som de inte va bild på )

Tufft?
JAg och min favoritbloooooogg ! <333333 thehehe.
Så var de morgon.. och tog en macka :) JAMMI!

Jaaaaa de va alla bilder ! Så ja .. de där tog tid så kommentera nu för fullt, snälla svik mej inte ! KOMMENTERA :) För nu ska jag åka iväg och handla så jag vill ha 5 kommentarer när jag kommer tillbaks . Men 0.5% chans ! ..
ÖVERASKA MEJ ? :)
puss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar din blogg, du har så fin header! :D

2011-07-24 @ 17:55:13
Postat av: Fredrik

De blev ju rätt så bra fast all va ju typ på dig! EGO nej skoja

2011-07-24 @ 18:26:26
Postat av: Fanny Juhlin - juhlinofsweden ;)

- Ah visst , men hur många besökare har du ungefär per dag <3

2011-07-24 @ 20:30:30
URL: http://juhlinofsweden.blogg.se/
Postat av: Fanny Juhlin - juhlinofsweden ;)

Asså den är ju ny , jag började ju blogga idag , för 1 och en halv timme sen typ, ah och just nu har jag 86 besökare <3

2011-07-24 @ 20:37:46
URL: http://juhlinofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0