Sanningen om mig.. Mina tankar..

Idag hittade jag en ny stil. Har lärt mig massa grejer, att älska mig för den jag är. Jag har alltid haft dåligt självförtroende för mina ben, jag HATAR dom mest av allt, jag vill ha smalare & så .. jag tycker inte jag har snygga ben så jag döljer de. Jag har alltid byxor, jag kan inte ha bara shorts på mej, jag måste ha tights under annars så tror jag att jag är så tjock. Men de var för jag fick för mig de i 3an där jag har varit lite retad & de va en kille som kalla mej tjock. Som gjorde mej så ledsen så jag tänker på de fortfarande ibland så jag döljer mig själv och tror att jag inte duger. "Bara för att en enda person har sagt de?!?" tänker ni säkert. Men ja, de är en ända person som har sagt de, men för mig spelar de ingen roll, jag blir lika ledsen om de är 1 eller mer, jag kommer aldrig att glömma de han sa till mej.
I 3an var jag ledsen och de va mycket chaffs för min kompis var smal och jag var tjockare. Då kallade dom mej elefant & min kompis myra. De va inte alls kul, mådde så dåligt. Kände att jag behöver gå ner i vikt osv ..
-
Jag kommer ihåg de så väl och kommer aldrig glömma de! Jag har försökt dölja mej och har ALDRIG gått till skolan i bara shorts utan nått under. De funkar liksom inte för jag vill inte att alla ska tycka jag är tjock.
Men nu när jag verkligen tänker efter ..
Jag är såklart inte väääärldens snyggaste i världen men jag DUGER SOM JAG ÄR. Jag är inte ett jävla fetto. Jag är en normal 99:a som kanske inte ser ut som vissa andra, smala. Jag har alltid vilja se ut som en smal & lite kortare tjej som alltid duger för alla, känns de som.
Men jag är jag liksom, jag kan inte ändra på mej själv? Jag ser ut så och får acceptera hur jag ser ut. I flera månader har jag hållt på och pratat med mamma och sagt " jag hatar mina ben " eller typ så jättemycket så mamma tröttnar totalt! Hon tycker jag är hur larvig som helst. Och de är jag! Jag är larvig att jag håller på att tänka så men så är de.
Men när jag kom hem idag så satte jag på mej ett par shorts - UTAN TIGHTS UNDER. Och jag har inte världens fulaste ben, inte världens snyggaste. Men helt normala. Några som man får acceptera.
Jag var tvungen att skriva det här. Inte tvungen men ville verkligen skriva av mig men ..
Jag är den jag är och man ska älska sig själv för den man är! ♥

Inte världens snyggaste, inte världens fulaste.
:love:

Kommentarer
Postat av: blondie ♥

du har absolut inte tjocka ben eller något dina ben är fina! Hoppas du inte tar åt dej av sånna komentarer men jag vet själv hur jobbigt det är skönk faktiskt så lågt att jag fick ätstörningar fick panik så fort jag åt något så åt tuggummi ist för annat för ville bli smal, jag hoppas verkligen inte du kommer dit nångång för det är ett helvete att vara där, och somsagt du är inte tjock du har fina ben! :)

2011-07-25 @ 20:18:54
URL: http://fellik.blogg.se/
Postat av: blondie ♥

nja men fick höra det varje dag i ett år så jaa de slutade ju så men fick hjälp sen upp men har ju fortfarande ätstörningar dock.. :/

2011-07-25 @ 20:26:41
URL: http://fellik.blogg.se/
Postat av: blondie ♥

yes försöker göra de! :) men de kommer ju vissa dagar man faktiskt inte vågar gå ut för att man tycker man e tjock , men försöker fortfarande jobba på de :)<3

2011-07-25 @ 20:39:20
URL: http://fellik.blogg.se/
Postat av: natta

älskade syster. alltså jag börjar gråta när jag läser detta! glöm aldrig hur fin och underbar du är på alla sätt! när du trivs med dig själv så strålar du ännu mer :) tack för en mysig dag, du är bäst!



ps. SHIT vilka snygga ben!!

2011-07-25 @ 21:04:04
Postat av: Denise

Michelle. Du är världens finaste, glöm inte det. Och låt de andra få se det också. Du har inget att dölja, inget att skämmas över. (Säg det inte till någon... Men jag är faktiskt lite avudnsjuk på dig sötnos.) <3

2011-07-25 @ 21:23:24
Postat av: Amanda

sv- joo bra här med, vad ska du göra i morgon ?

2011-07-25 @ 22:48:33
URL: http://perssonfotar.blogg.se/
Postat av: sara<3

du har perfekta ben och killen som sa den där skiten är bara ett anus och han har säkert jättesvårt hemma och han är säkert ful som en jävvla kamelåsna eller nått för de e heeelt sjukt om man kallar dej fet är man inte frisk punkt



DU ÄR FINAST SOM DU ÄR MICHELLE.



/sara mickis erica och karin

2011-07-25 @ 23:31:44
URL: http://saraochfia.blogg.se/
Postat av: Wilma ryttare&fotograf

Skriv inte så du är underbar!!! jag själv är inte helt nöjd med mig själv

2011-07-25 @ 23:48:54
URL: http://wilmaochbobo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dina ben är skiiiiiiiiiiiiiiiit fiina :D

2011-07-31 @ 00:38:23

Kommentera inlägget här:

♥ Ditt finfina namn här:
Kom ihåg mig?

♥ Din Emejl här: ( bara lilla jag som ser;) )

♥ Din blogg här (om du har en ;)):

♥ VAD VILL DU MEJ :'D Skriv från ditt hjärta här tihhi:

Tack fino och välkommen tillbaks ;)♥
RSS 2.0